.

Var ska man börja. Fredags. Åkte in till hässleholm vid 7 eller så och så gick jag hem till Amanda. Var bara jag där då, sen kom Gabriella också. Och lite senare resten av festen. Jag är verkligen förvirrad för tillfället, måste verkligen tänka efter vad vi gjorde. Alla dagar blandas ihop i mitt huvud, haha. Vid 11 nånting tog vi tåget till Kristanstad. Träffade på Anton och company på tåget. haha illa. Nejmen det var helt okej i Kstad, hade ju varit roligare om man varit 18 men så är det ju nästan överallt. Vid 1 tog vi nattbussen hem. Jag och Amanda gick hem till Dennis och la oss sen vid 6 stack vi hem till henne och fortsatte att sova.

Sen tog jag tåget hem vid 14. Fortsatte att sova då, haha. Sen in i duschen, käka, fixa mig och sen iväg till Hässleholm. Mötte Carro i stan, så tog vi en taxi till Amanda, sjukt olönt men vi orkade verkligen inte gå, he he. Det var inte lika kul i kstad igårkväll men det funkade. Tog sista bussen hem sen slutade min kväll hemma hos Dennis. Amanda skulle iväg och hämta sin hund inatt så vi träffades nu imorse. Sen tog jag tåget hem. Oj längesen jag skrev såhär långt. Ikväll måste jag nog börja packa lite smått. Åker till Kroatien på tisdag. Hatar att packa, så tråkigt. Ikväll kommer nog Amanda hem. Stackars henne, kommer få lyssna på allt 'skit' som hänt mig under veckan, haha. Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0