.

Igår var det ju min 17-årsdag. Hade en bra födelsedag och sånt. Fick mest presentkort och pengar. Bara ett litet år kvar tills jag fyller 18 nu. Idag har jag varit i Ängelholm sen 16. Var hos mina kusiner, åt och lite sånt. Min farmor fyllde 80år så vi firade det också. Egentligen var det tänkt att jag, Amanda och några till skulle åkt till Båstad. Men det blidde inte så, fick bli en kväll med xbox spelande med mina kusiner. he he. Jag och syrran hann gå en runda på stan också. Blev en jättemysig kofta. Imorgon måste jag in till hässleholm och hämta pass. Vi går nog en sväng på stan efter det och sen på kvällen blir det partaj. Men nu ska jag gå och lägga mig hade jag tänkt. Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0