.

Kom hem för en stund sen, har varit på stranden hela dagen. Fan vad härligt. Fast hörde att någon sa att det inte skulle bli lika fint väder imorgon. Tråkigt ju, man vänjer sig snabbt vid det fina vädret. Har fått mycket färg, eller iaf i ansiktet. Massa nya fräknar, haha. Rätt somrigt och fint har jag börjat tycka. Sitter och dricker en kall pepsi för tillfället, måste gå och duscha och fixa mig men jag orkar inte. Igår på dagen var jag inne i hässleholm med pappa, vi skulle förnya mitt pass. Passfotot blev inte allt för fint, haha illa. Nej nu måste jag nog duscha. Tjingeling! :)

Btw. Om 4 dagar fyller jag 17!
Bara 1 år och 4 dagar kvar till jag fyller 18!
Najs! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0