.

Idag har jag haft en mysig dag med mina systrar, eller i alla fall med Katarina. Suttit i solstolar eller legat på gräsmattan hela dagen. Riktigt härligt. Sen blev dom lite sugna på glass så efter mycket  tjabb från Magdalena cyklade vi tillslut ner och köpte glass. Hon ska alltid vara så bölig så det tog ett tag att få med henne, haha. På ica skulle jag köpa cocosolja men det hade dom tydligen inte. Undra vart man kan köpa det. Hade tänkt smörja in mig i det så jag blir niggah ;) . Sen cyklade vi hem och la oss på gräsmattan igen.

Efter ett tag kom vattenslangen fram, haha. Allt blev dyngblött. Speciellt Magdalena så hon tog på sig simglasögon och skyddade sig med beachracken. haha. Tjingeling!

Rick Ross ft T-Pain - The Boss

Kommentarer
Postat av: HG

FAN va härlig bild! Äkta sommarkänsla :D

GIVE ME SUMMER OF 2009! <3 vi ska äga ;)

2009-02-02 @ 11:50:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0