.

Dagen har jag spenderat hemma hos emma. Vi har solat och badat lite. Härligt att sommarvärmen äntligen har kommit tillbaka ju. Vet inte om jag fått någon färg, känns inte som det. Men vad gör det egentligen, har haft en kul dag i alla fall med mycket tjejsnack. När jag kom hem åt jag lite snabbt sen gick jag ner till Amanda. Det är tur att vi bor så nära varandra annars hade jag sett ut som en pinne av all motion hem till henne. Otur kanske man ska säga, haha. Vi gjorde inte så mycket men lika kul var det för det ;) . Nu ikväll stack vi hem till Timmie en stund, stannade inte så länge. Vi var kanske inte riktigt på vart vanliga partyhumör. Ingen fest utan Call on me och bag in da box. ha ha! Imorgon är det stranden som gäller så nu hade jag tänkt att gå och lägga mig :) . Tjarrå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0