The end's not near, it's here

Idag är det den 23 december och imorgon är det julafton. Den bästa dagen på hela året, eller den mysigaste i alla fall. Tänk vad tiden går fort, känns som att det var igår man firade nyår. Men jag är glad att det är jul och snart nytt år. Detta året kommer bli världsklass. Alla artonårsfester, och studenter. Längtar redan. Idag har jag varit uppe tidigt igen, jag och mamma åkte till Helsingborg för att handla dem sista julklapparna. Älskar Helsingborg, synd att det inte är någon snö bara. Vi fick stressa hem för att hinna fixa allt. Vi har minijulafton idag, hihi! Så mina småkusiner är här, tar en paus från dem för tillfället. haha! Senare ikväll ska jag och Amanda byta julklappar, jag har iofs redan fått hennes men inte öppnat den ännu så ska göra det tillsammans.
God jul mina vänner! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0