And guess what, I'm having more fun



Dreamteam

Imorgon är det helg igen, tiden går snabbt och snart är det sommar. Har haft den slappaste veckan på väldigt länge, galet skönt att inte ha några prov. Men nästa vecka blir desto värre med redovisningar och historiaprov. Igår var jag, Ax2 och Jx2 på studiebesök på Axfood. Intressant och många heta män. haha! Drömjobbet helt enkelt. Wellwell. Idag lärde vi oss massage på aerobicen, kul och galet skönt var det. En personlig massör hade inte varit helt fel. Imorgon har vi matteprov och känner jag mig själv rätt kommer jag inte att gå dit. Pinsamt att få ännu ett IG i matte. Men på kvällen är planerna att Axfoodgänget ska samlas hos Johanna för att äta och planera vårt lilla rollspel om vårt studiebesök. Hejsvejs!

Kommentarer
Postat av: amelie

vi kommer lätt få mvg! :D

2008-12-07 @ 11:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0