It feels like you are a million miles away

Lussevakan i fredags, började med förfest hemma hos Amanda. Nära och bra. Brudarna droppade in lite hela tiden, till slut var alla samlade. Riktigt roligt blev det. Dans på bord och stolar, hopp i snön, utdelning av banderoller med "Årets.." och massa galenskap. Vid halv tio började vi samla ihop oss, och plocka undan det värsta för att sen bege oss till stationen. Efter e högljudd tågresa började vi gå mot björket, vissa hade försvunnit spårlöst. haha! Men dem flesta hittade vi igen inne på björket. Årets fyllo levde verkligen upp till sin titel. haha! Kvällen var skitrolig, men ingen toppad kväll. Orka att jag hade fedehöga förväntningar, men inget kommer nånsin klå insparken. Tyvärr. Tack för en härlig kväll alla fall. Kvällen slutade med en förjävla dyr taxiresa hem för mig och Amanda. 550 jävla spänn. Menmen sånt ä livet. Imorgon börjar en jobbig skolvecka, tur att det är den sista på ett tag. Inlämningar, prov och redovisning. Ska bli galet skönt med jullov. Fler pics imorn när jag fått min kamera. Och en tanke till Caroline, jag hoppas verkligen att du vaknar upp. Vet inte vad som kommer hända annars :I . Hejsvejs!




"Han frågar om det känns bra, så svarar jag ja eller nej!"
HAHAHA skönare får man leta efter.

Ain't no party like an alcoholic parteey!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0