I'm in love with you, but the vibe is wrong

Ingen skola för mig idag, orkar inte gå dit längre. Helgen har varit en riktig chillhelg, precis som förra och förrförra. Fast det kan ju vara rätt mysigt det med. I fredags åkte jag, Amelie, Amanda och Jullz till Malmö för lite shopping. Var ute efter tomteluvor med glitter till lussevakan. Men självklart fanns det bara en enda kvar. Så den tog jag. Vi kommer se ut som klädda julgranar på lusse. haha! I söndags blev det en runda på julskyltningen i hässleholm sen mysfika på Madrix. Där vi kom in på ämnet LUSSEVAKA! We're gonna rock! Det enda som kan sabba våra planer nu är regn. Förövrigt fyller min pappa 50 år idag, så här kryllar av folk. Ångrar nästan att jag aldrig gick till skolan. haha! Hejsvejs!







Me want ;) Grrr

Kommentarer
Postat av: Emelie

Dina vantar är sjukt söta!



Ja, varför var du inte i skolan idag, vi hade lek på spanskan och allt. haha ;)

2008-12-01 @ 19:48:40
Postat av: Charlotte

Tycker du? Tack :) . Va? :O haha attans att jag missade det ;) gjorde han det bara för att jävlas eller? xP

2008-12-01 @ 19:57:56
Postat av: amelie

Bara så du vet zagge, kommer jag dagligen följa din blogg från och med nu :D så se till att skriva vaaaarje dag hihi!

2008-12-02 @ 23:22:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0