Because the night belongs to us




Idag har jag bara haft två lektioner. Men flitig som jag är, eller som det var meningen att jag skulle vara i alla fall var i skolan klockan 9 endån. Jullan och Amanda kom också då så vi kunde fortsätta med vår redovisning. Men som vanligt fick vi inget gjort. haha! Efter skolan stack vi Axfoodgänget hem till Johanna för att få klart vår redovisning, och nu är den äntligen helt klart. Lite småsaker kvar bara. Idag är det bara tre dagar kvar, kommer bli galet kul och jag känner på mig att det kommer spåra ( som vanligt ;) haha. Påtal om spåra, Axfood gänget en vecka i alperna hade blivit fett, hoppas verkligen att det blir av för det hade blivit en galen vecka. Nu blir det DH och sen sängen. Hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0