I really wanna take you down

Idag var jag uppe megatidigt, är sjukt trött nu. Mamma tvingade med mig till väla för att kolla på julklappar, orka väla. Så jävla tråkigt. Jag och Magda satte oss i en soffa och satt där i princip tills vi skulle hem. Fast mysigt var där i alla fall med allt fint pynt. Början på lovet har sögit måste jag säga, igår måste varit en av dom tråkigaste kvällarna på länge. Låg på soffan och kollade på film till två sen gick jag och la mig. Men igår på dagen efter julavslutningen var det kul i alla fall. Jag, Johanna, Amanda, Sara och Gabriella åkte till kristianstad, vi åt buffé på en kinesrestaurang och kollade efter juklappar på stan. Skitmysigt. Ikväll har jag ingen aning om vad som händer, den som lever får se. Hejsvejs!



Och jag fick världens finaste julkort i brevlådan innan, av Amanda såklart. haha! TORRES <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0