.

Skolan rullar på som vanligt. Imorgon kommer veckans skönaste dag, har endast 3 lektioner. Härligt härligt. Idag har jag varit väldigt flitig. Har städat, dammsugit och dammat hela mitt rum. Det behövdes kan jag säga. Har sett ut som ett bomnedslag sedan förra helgen. Nu måste jag bara städa till min lilla firre också, men det får bli imorgon.
Jag bara älskar min klass mer och mer för varje dag. Sp1a var en kanonklass men E2 är perfa, ser framemot två år till och att få uppleva studenten tillsammans med er. På fredag är det insparken som gäller. Kommer bli kanon, hoppas på att insparken kommer bli lika rolig som utsparken var. Nu ska jag börja skriva på två uppsatser sen blir det sängen.
 


Just dance. It's going to be okey.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0