.

Vaknade nyss av att Amanda ringde, som vanligt känns det som. Igår på dagen var jag på väla en sväng med mamma och det var jag inte ensam om, sjukt mycket folk. Handlade lite stickade koftor och tröjor. Sen när jag kom hem igen var det bara till att hoppa in i duschen och börja fixa sig. Sen cyklade jag till annas systers lägenhet så var vi där tills vi skulle ta tåget till Åstorp. När vi väl var framme i Åstorp fick vi skjuts till slangen. 9 pers i en vanlig bil, satans kul. Emma och Anna fick ligga i bagaget. Sen när vi kom fram funkade det inte att öppna bagageluckan. Hahahah. Menmen. Kvällen var väldigt trevlig. Nu ska jag duscha, ska med kvart över 1 tåget till hässleholm för att kolla på j-laget. Pallar egentligen inte men jag får väl ställa upp för Amandorna, haha. Hejsvejs

"De fyra vännerna och Eddie" HAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0