.

Jaha då sitter jag här igen. Blir så när man inte har något annat att göra. Fan vad härligt det kan vara ibland att bara vara hemma och umgås med familjen och inte göra något alls. Då uppskattar man en kväll med vännerna eller partaj ännu mera skulle jag tro. Ska nog snart gå och lägga mig, ska bli skönt efter den första veckan i skolan. Har nog inte riktigt insett att sommarlov 08 är över, vill inte inse det heller. Vill ha tillbaka sommaren nu, massa härliga människor, fester, vänner, sol och bad. Och att slippa vara trött hela tiden pågrund av alla tidiga morgnar. Kändes som det var igår vi stod i stan och kollade avunsjukt på alla glada studenter som sjöng studentsånger på sina flak. Men min och vår tid kommer väl också. Den är nog närmare än vad man tror. Ikväll har jag (och amandorna) lyckats övertalat Emma och Carro att följa med imorgon, haha. Framsteg framsteg. Nej nu är det sängen som gäller.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh, vilken härlig bild! Nej jag vet faktiskt inte heller var jag ska ta vägen på fredag. :P Hm, ja det kanske jag skulle, haha, har ingen inspiration för tillfället . :P

2008-08-22 @ 23:10:47
URL: http://mliij.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja, absolut. (:

2008-08-23 @ 13:53:11
URL: http://mliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0