.

Äntligen är det fredag och helg. Älskar fredagar, mitt schema är perfa då, har bara 3 lektioner. Dock är jag så trött att jag inte orkar göra något speciellt idag, ska äta tacos, godis och sen somna tidigt framför teven. Härligt. Sitter och kollar på The Hills för tillfället, bästa serien för tillfället. Men tyvärr är det bara repriser som visas. Från det ena till det andra så har jag haft förvånadsvärt lite träningsvärk efter gårdagens boxpass, bara lite darrigt i armarna imorse när jag skulle kleta på mascaran, haha. Är riktigt taggad på morgondagens partaj, dock lita synd att inte hela Eliten kunde följa med. Men det kommer garanterat bli kul endå, måste bara fixa hemskjuts också, men det löser sig säkert. Hejsvejs


Zagge hjärta Hallongrottan

Kommentarer
Postat av: Emelie

Aa, då var ni inte så många ju. Ja nästa helg hade varit perfekt. :) Händer innan insparken då?

2008-08-22 @ 20:52:57
URL: http://mliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0