.

Mycket slapp skoladag idag, men var inte hemma förrens vid 16 endå. Hade box idag på aerobicen, hej träningsvärk. Men kul satan är det i alla fall. Var inne och hälsade på manda på lindex också ett tag. När klockan var 17 eller nåt gick jag och la mig åh sov tills nu för en stund sen. Så nu kommer jag verkligen inte kunna somna ikväll, fast går bara till 14 imorgon. Har geografiprov första timmen som jag måste plugga på snart. Fredag imorgon, ingen aning om vad som händer. Blir nog slappe, massa godis och film. Ska dock sluta med sånt och alkohol, mitt nya liv börjar på måndag, haha. Wish me luck. Sen på lördag ska jag och delar av eliten tll Åstorp på fest, men får se hur det blir med det. Är egentligen sjukt trött och vill sova bort hela helgen. Menmen får se. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy vad kul med box, nästan så man skulle byta till aerobic. Var ni många där?

Får ta och ses en helg sen framöver, var ju trots allt rätt länge sedan. (:

2008-08-21 @ 21:28:54
URL: http://mliij.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0