.


Världens snyggaste Rihanna.

Åh vilken dag, märks verkligen att man inte vant sig vid att gå till skolan än. All min energi är som borta. Slutade vid 15, var hemma vid 16, käkade sen la jag mig och sov nästan direkt. Skönt satan, men kommer dock inte kunna somna ikväll men det gör ju iofs inget för jag har massa läxor som måste göras. Sen kom miss A upp ett tag, kommer nog ha blåmärken imorgon, menmen. Haha. Känns som att jag behöver helg nu, eller lov. Känner för att sova bort hela helgen för att kunna orka med nästa vecka. Men så blir det nog inte, det talas om fest med eliten. Får se om det blir Malmöfestivalen också kanske, inte så sugen och vädret är ju inte på topp precis men man vet ju aldrig. Imorgon har jag min första aerobiclektion i skolan, hoppas verkligen det är kul, orkar inte hålla på att byta hela tiden. Imorgon har jag sovmorgon minsann, härligt. Nåt positivt i alla fall. Hejsvejs

Kommentarer
Postat av: julia

du har så rätt! en heldag måste vi verkligen ha. ;) Så vi kan ta igen allt vi missat i sommar. I've missed my challeballe också. höhö. XD

ja, jag ska till malmö i helgen, men nästa helg kan vi nog absolut ses. vi får planera in någonting. :)

2008-08-20 @ 22:15:00
URL: http://djulie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0