.

Nu har skolan verkligen kommit igång på riktigt, känns tungt. Har redan läxor och ett litet prov på fredag. Får se hur det kommer att gå. Igår efter skolan gick jag och några av brudarna och fikade i stan, snackade lite om sommaren, har ju inte sett vissa sen skolavslutningen. Så fick ju ta igen. Sen när jag kom hem däckade jag nästan direkt, jobbig första dag i skolan. Idag har det varit ganska slappt, lång lunch och sen en lång håla på historian. Men tydligen hade Alex ringt och bett vår lärare flytta företagsekononomin så att vi skulle få sluta tidigare, vilket vi helt missat. Tack som fan för ni sa nåt typ. Men äh, kom 45min försent pågrund av det men fick närvaro endå, så det var rätt lugnt. Nu är det The Hills och läxor som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0