.

Sitter och lyssnar på Forever med Chris Brown, jag kommer aldrig tröttna. Varje gång jag hör den kommer jag tänka på världens roligaste sommar. Känns sorgligt att den är slut om 2 dagar. Men det betyder ju egentligen inte att det är slut på det roliga. Eliten har många helger framför sig ;) . "Take it to the next level" . Idag har jag inte gjort speciellt mycket, amanda ringde och väckte mig imorse. Hon ville ha med mig ner på byn för att kolla in en klänning och lite annat. Så jag fick ju stiga upp, duscha och sen följa med a1. Passade på att gå in på banken och få ett nytt baknkort fixat.

Åh jag vill verkligen tatuera in något som får mig att tänka på Eliten. A1 vill ha "Maffia Elit på" på ballen . Eh nej det joinar nog inte jag på i alla fall. haha! Men någon annanstans än på ballen kan jag gå med på. Nej nu ska jag dra. Hejsvejs / Z

Kommentarer
Postat av: PIPPAN

ÄLSKA ELITEN VI ÄR BÄST !!!!!!

2008-08-12 @ 23:16:10
URL: http://rebeccathuresson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0