.

Idag vaknade jag vid 12. Sjukt skönt att få sova ut riktigt en hel natt. Mest slappat hela dagen, jag åt upp pizzaresterna från igår till frukost sen gick jag och Amanda ut en sväng. Sen vid kavrt över fem tog vi tåget in till Hässleholm. Vi skulle hämta hem lite kvarglömda grejor hos folk. Tog stadsbussen sen hem till Sandra och tog våra grejor sen vidare hem till Amanda där vi fastnade ett tag. Kollade på bilder från sommarens bravader. Utan att överdriva ett dugg så har denna sommaren varit den bästa någonsin. Den kommer vara svår att toppa. Eliten äger skiten. Tatto nästa? ;) . Efter att ha suttit hos Amanda nån timme och skrattat åt allas nya smeknamn och fyllehistorier gick jag och Amanda tillbaka till stan för att ta tåget hem. När vi kom hem kollade vi på fjorton suger och nu ska jag sova tänkte jag. Tjarrå!


Kommentarer
Postat av: Charlie

Kul att du haft en rolig sommar (: Själv tycker jag att den varit bra, inte den bästa kanske men men :D Förresten är du intresserad av gratis make up? :) Bli medlem genom den här länken :D http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=62953 Kram

2008-08-12 @ 11:40:13
URL: http://wandels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0