.

Oj, ett tag sen man var inne här. I fredags kom eliten hit till Perstorp för att förfesta hos mig. Fan vad roligt vi hade. Sen vid 10 tog vi tåget in till Hlm för att vara på festivalen. Byz-karatefylla passar perfekt in på kvällen, haha. Toppat. Vid 3 halv 4 nån gång blev jag, a1 och a2 trötta och eftersom vi inte orkade gå gick vi bort till en buss som egentligen skulle till Tyringe men som var tom på folk och frågade snällt om han inte kunde tänka sig att köra till östervärn. Så han körde oss hem till Amanda. Fyfan vad kul det var. Kändes oss som kändisar ffs ;) haha. Härlig kväll som fan.




I lördags var det partaj med eliten igen. Vi förfestade lite smått hemma hos Sandra. Sen drog vi vidare till Jeppe där eliten tog över festen totalt. haha. "Det är Robin Hood jag vill ha" haha. Efter lite lekar och snapsvisor drog vi ner på stan. Kul satan, men festivalen var nog roligast i fredags. Efter lite massa dans och onda fötter drog jag, amanda och fille hem till henne för att få lite sömn. Trångt värre, men lite sömn fick vi i alla fall.

"Ut med skiten å in med Eliten"


I söndags var det slappe till max. Gjorde inte så mycket, förutom att kränga pizza med a1 och Anna. Sista helgen innan det är skola igen, ett väldigt bra slut på sommarlovet! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0