.

Vid 5 tog jag och Amanda tog in till Hässleholm. Gick ner på stan, jag hade ingen aning om att festivalen började idag. Eller jag visste egentligen, men hade glömt det. Men orka vara där på en onsdag. Ringde Amanda och mötte henne, sen tog jag och A1 bussen till maxi och så kom Becci och A2 dit med cykel strax efter. Vi skulle handla partyhattar, plastglas, blannevann och lite sånt. Men där fanns typ inget, så det blir en tur till en partajbutik imorgon. Sen bar det vidare till Österås, där ifk hade match som vi skulle se, eller det var kanske inte matchen vi skulle se men alla snygga killar i alla fall ;) .Vi såg inte så mycket av matchen pågrund av det eviga babblandet. haha. Så jag kom hem precis nästan, eller för en timme sen kanske. Nu ska jag käka och duscha sen sova. Godnatt / Fucklord

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0