.

Denna dagen har flugit förbi och endå har jag inte gjort något speciellt. Sov bort halva dagen. Hjälpte mamma och Magdalena att baka kanelbullar ett tag när jag gått upp. Sen vid 18 åkte jag och amanda med hennes pappa in till hässleholm för att kolla när b-laget spelade. A2 kom också dit. Fyfan säger jag bara, längesen jag frös så sjukt mycket. Regnade och blåste som tusan. Måste sett så jäkla kul ut när vi i början satt på en bänk i regnet och våra paraplyer vändes ut och in var tionde sekund typ. haha. Men kul har man alltid mer er två i alla fall. Värsta stormen ute nu fan. Väntar bara på att det ska bli strömavbrott.
Tjingeling / zagi

Gaylord, Fucklord & Homofuck.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0